آنا روبرتسون براون گفته است:"اگر امروز شاد نیستید، هرگز شاد نخواهید بود! ."

دیروز داشتم کتاب "گامی برای شاد زیستن " پراسانا رائو باندلا" تورق می کردم؛ که به جمله بالا برخوردم خیلی برای من جالب و لذت بخش بود.

 این جمله ، پیام مهمی برای من داشت . پیامش این بود که شادی را نمی شود به تاخیر انداخت و این طور نیست که بگوییم من الان نمی توانم شاد باشم منتها قول می دهم که از فردا شاد باشم !

برداشت دوم من از این جمله این بود که شادی چیز عجیب و غریبی نیست که به دنبالش هستیم ، شادی بخشی از زندگی ماست .

ما می توانیم حتی موقعی که دل مان گرفته شاد باشیم .

حتی موقعی که داریم از یک چیزی رنج می بریم ،شاد باشیم .

زمانی که در زندگی هدف ارزشمندی داریم ، شاد  باشیم.

زمانی که دلمان قرص است که خدایی داریم و این اعتقاد به ما دلگرمی و آرامش می دهد ، ما می توانیم احساس شادی را تجربه کنیم .

دوستان عزیز !!

هیچ وقت شادی را در زندگی تان با داشتن زندگی لاکچری گره نزنید.

شما می توانید حتی در آلونک فقیرانه تان خوشبختی را بیشتر از آدمی که در هتل five star هست تجربه کنید.