اشتراک گذاری ایده ها و تجارب و نگرش ها

۲ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۵ ثبت شده است

چگونه پر حرف شویم

چگونه پرحرف شویم و روش و راههای پر حرف شدن انسان چیست :


حتما شما هم دوست دارید مثل افراد پر حرف شروع به حرف زدن بکنید این کار خیلی راحت است برخی از افراد هستند که جملات نوک زبانشان نمی آید و نمی توانند حرف بزنند .


من به شما توصیه می کنم. در سایت های اینترنتی (سخنانی از دانشمندان و استادان) وجود دارد و شما می توانید آنها را دانلود کرده و چند مرتبه همان ها را تکرار کنید و حتی با آنها تمرین کنید خود شما می دانید که استاد وقتی می خواهد مطلبی را به دانشجو بفهماند باید اول خودش فهمیده باشد و به آن علم داشته باشد و بعد بتواند آن را برای دانشجوها باز گو کند پس یک راه تقویت صحبت کردن و حرف زدن گوش کردن به مطالب ضبط شده ی استادان دانشگاه ها مخصوصا در زمینه های سیاسی و اجتماعی است زیرا اغلب ما انسان ها در مورد وضعیت و اتفاقات جهان و روزنامه ها و وقایعی که در اطراف ما اتفاق می افتد صحبت می کنیم پس یادتان نرود حتما این کار را انجام دهید و قدرت بیان خود را افزایش دهید.


کتاب زیاد بخوانید.کتاب خواندن یکی از بهترین روش ها برای جمع آوری اطلاعات است اول از همه وقتی شما می خواهید حرف بزنید باید بتوانید در مورد موضوعی حرف بزنید پس شما نیاز دارید به یک مجموعه ی جمع آوری شده از مطالب کتاب ها در ذهن خود.


با دوستان خود صحبت کنید. یکی دیگر از روش های پر حرف شدن این است که بتوانید با یک نفر تمرین کنید مثلا با دوست خود بیرون بروید و از همه چیز صحبت کنید از حرف زدن نترسید ممکن است دفعه ی اول سخت باشد ولی چند مرتبه که حرف زدید متوجه خواهید شد که چه بازده ای دارد این کار.


با خودتان حرف بزنید.وقت هایی که بی کار هستید و تنها می توانید با خود تمرین کنید در مورد هر مطلبی که می خواهی با خودت حرف بزن اعتماد به نفس خود را بالا ببرید . شما می توانید حرف بزنید و خداوند به شما این زبان را داده است که از آن استفاده کنید.


جوک های خنده دار یاد بگیرید و به حافظه بسپارید.جوک یکی از عامل هایی است که می تواند در جمع کردن دوستان کار ساز باشد و برای پیشرفت تا زبان نداشته باشی نمی توانی با همه ی افراد گروه های مختلف سخن بگویی . از حرف زدن نترسید هر بار این را به خود بگویید .


پیشرفت.یکی از مهترین مسائل ما این است که حرف زدن و دوست یابی باعث پیشرفت می شود.


حتما یادتان نرود. یکی از عواملی که می تواند در بهبود صحبت کردن مهم باشد مطالعه , گوش دادن به حرف دیگران , تقویت حافظه , حفظ کردن جملات , صحبت کردن با دیگران , اعتماد به نفس داشتن و گفتن اینکه من می توانم حرف بزنم و ..... است.


۳۱ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۰:۱۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

سلام دوباره به دوستان بازدید کننده

دوستان یک مدتی است که خیلی سرم شلوغ بود  برا اینکه زبان رو به طور جدی یاد می گرفتم وکل تلاش وهم وغم من این بود حتی موقع تدریس خواب وحمام وخلاصه همه جا 

کل سایت های زبان آموزی را بازدید کردم یوتیوب را گشتم وبا معلمان چیره دست زبان آشنا شدم مثل خانم niharikaکه تدریس ایشان محشره خودتان ببینید.

دوستان واقعا اگر می خواهید از زندگی لذت ببرید باید به سختی تلاش کنید 

ضرب المثلی می گوید 

hard eat

hard do

hard play

یعنی به خوب بخورید خوب کار کنید خوب بازی کنید 

اگر می خواهید در زندگی همه چیز رو به دست بیارید 

باید عاشقانه تلاش کنید  

۲۳ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۷:۵۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰