چرا در وبلاگ می نویسم و در شبکه های اجتماعی ، قلم فرسایی ندارم!؟

شبکه های اجتماعی مثل خیابان های شلوغ می مانند و من از شلوغی زیاد خوشم نمی آید ؛و چون یک درونگرای قهارم !.از شلوغی متنفرم .

من فضای وب را بیشتر ترجیح می دهم ؛ چون وب ماندگار هست ولی شبکه های اجتماعی اینجوری نیستند و مثل بساط کنار خیابان هستند که ولی فضای وب را مثل مغازه ی شیکی می دانم که چیدمان قشنگی دارد و قفسه هارا هر روز مشاهده می کنم و مقدار پیشرفت خودم را اندازه می گیرم.

"شعبانعلی" حرف خوبی دارند ؛ می گویند ؛ وبلاگ نویسان برای خودشان بنویسند و دنبال جذب مخاطب و خواننده نباشند ؛ می توانند خودشان ، مخاطب نوشته هایشان باشند.

نوشتن ، فواید زیادی دارد ؛ اما وبلاگ نویسی می تواند هم قدرت نوشتاری را افزایش دهد و هم موجب افزایش سطح دانش ، هم می شود.

♡♡♡

دو استاد ، می توانند در زمینه  وبلاگ نویسی به شما کمک کنند :

شعبانعلی و کلانتری ؛

من خودم ، شعبانعلی را پیشنهاد می کنم .