دیروز  داشتم توی سایت های دوستانم می گشتم که با چهره ای ، آشنا شدم ؛ چهره ای که تا حدودی هم عجیب و غریب است.

عجیب و غریب بودنش این هست که  خودش هست!   ببینید که آدم وقتی خودش باشد ، در نظر دیگران ، انگشت نما و حتی زامبی می شود که دیگران می ترسند از اینکه در کنارش باشند؛   

من خودم هم تا حدودی جذب آدمای عجیب می شوم ، دلیلش را نمی دانم که چیه ؟   شاید چون خودم ، خیلی بلند پروازم ( می بخشید از اینکه دیگه مثل قدیما ، تواضع الکی نمی کنم! )

از موضوع دور نشویم !

آقای ' گری وی ،  به تعبیر خودم ، خیلی خودش هست !

رک و بی پرده و پوست کنده ، حرفش را می زند ، 

و ضمنا هم خیلی توی حرفاش صادق هست ، و یکی از 3 قانون زندگی اش ، صداقت هست ؛  

نکته ای که من همواره بهش فکر می کنم( شاید سالی یکی دو بار!!)  اینه که آدم های رک ، شاید خیلی وقت ها ، ناراحتت کنن اما .. 

اما همیشه راستگو هستند و این ویژگی شان خوب است .

 

  صداقت ، به نظر من ، اساس و پنیاد همه خوبی هاست.

آدم راستگو و صادق ، نمی تونه بهت خیانت کنه و...

 

 

دوستان برای اطلاع بیشتر سری بزنید:

https://mrostad.com/gary-vaynerchuk-book/