هر چیز منفی ، به طور کلی ، زمینه ای برای نشستن و قرار گرفتن و باقی ماندن دارند ؛  منظورم  اینه که  تا محل خوبی برای چیزی در نظر نگیرید ، آن چیز ، امکان  ماندگاری را ندارد واگر هم مدتی قرار داشته باشد ، به دلیل مانوس نبودن و همجنس نبودن ، محکوم به شکست ویا فرار است.

جور دیگری اگر این مسئله را توضیح دهم ، این طوری خواهد بود که ، هر چیزی و یا موجودی برای بقاء و وجودش نیاز به تغذیه دارد ؛ در صورتی که شما ، از تغذیه آن دست بکشید ، ناگزیر مجبور به ترک خواهد بود.

بگذارید ، واضح تر حرف بزنم : 

تا شما مهمانی را دعوت نکنید ؛ به منزل شما نخواهد آمد و در صورت آمدن بدون اجازه ، نمی توانند ماندگار باشند.

اگر بخوام مثال بزنم ؛  شما زمانی که مسائل بهداشتی را کاملا اجرا کنید ، ویروس کرونا و یا هر ویروسی نمی تواند وارد  بدن شما شود ؛ چون شما اجازه ورود بهش نداده اید.

یا مثلا می گویند در شهر تبریز ؛ اصلا گدا وجود ندارد؛ خوب ، دلیلش اینه که اقبال و استقبالی از آن نمی شود ؛ بنابر این امکان تغذیه ندارند و سریعا شهر و محل را ترک می کنند.

 

ودر مورد موفقیت ، قانون همین است؛ اگر شما از لحاظ روحیه و اراده  شبیه آدم شکست خورده ای نباشید ، با وجود داشتن شکست های متعدد ، بازهم شکست ، در شما و محیط شما ، ماندگار نخواهد بود؛ چون شما استقبالی از آن ننموده اید؛ و بقای شکست همیشگی نخواهد بود.

ودر مورد هر چیزی در زندگی ، این قانون خدشه ناپذیر و قابل اجرا هست.

 

از لحاظ ارتباطی اگر مورد ، سلطه جوئی کسی قرار گرفتید ، در صورتی که ذاتا آدم ظلم پذیری نباشید ، می توانید از ظلم و شر آن آدم رها شوید ؛ با کمترین آسیب.

چون شما با باج دادن به کسی ؛ دارید وی را تغذیه می کنید و زمینه را برای ادامه حیاتش فراهم می کنید.

 

از لحاظ  دینی و مذهبی ، اگر شما آدم  توبه کار و با خدایی باشید ؛ به حاشیه بردن شما توسط شیطان ، همیشگی نخواهد بود.

 

پس نتیجه می گیریم :

_ همیشه روحیه مان را در مقابل هر رویدادی حفظ کنیم؛ به تعبیر یک دوستی ؛ حتیموقع ، اعدام هم مثل یک شیر بالای چوبه دار برویم و مردانه بمیریم.

_  مثل برنده ها حرف بزنیم و فکر کنیم ؛ حتی اگر شرایط چنین نیست.

_  لبخند را هرگز فراموش نکنید ؛ در هر شرایطی الا در مراسم ختم !!