یه چیز های خیلی ساده توی زندگی هامون هست که واقعا آدم بهش باید فکر کنه سیستم جهان چجوریه   خوب  امروز یه سری از قوانین مهم را با شما دوستانم در میان می ذارم  امیدوارم مفید باشد .
به نظر من دنیا انعکاسی از  باور های واعتقادات ما است    چه جوری   عرض  می کنم     ببینید      تا حالا آدم سخت کوش زیاد دیدید  چرا آدم های سخت کوش  همیشه موقعیت های سخت برای شان پیدا می شود 
یا آدم های راحت با کارهای راحت وحقوق واقعا عالی   چون اون ها باور کرده اند که با راحتی  باید کار کرد
یک مثال دیگر   شما هرطور که  در ذهم شما باشد  مردم با شما رفتار می کنند اگر محطاط باشید ورعایت مردم را بکنید بیشتر پررو می شوند   واگر در دلتان   کاملا این باور داشته باشید که من از حقوق خودم دفاع می کنم   هیچ کس   به شما تعرضی نمی کند واصلا چنین موقعیتی پیش نمیاد   حالا سوال من این است که آیا آن ها علم  غیب می دانند   خیر   بلکه این باور شما است که خودش را نشون می دهد 
یه مثال دیگر   شما اگر فکر کم
نید زندگی سخت است    جالبه  ولی واقعیته که سخت می شود  اما شما   باور کنید زندگی آسان است   واقعا آسان می شود  
اما سخن پایانی      هر باوری  نیاز به زمان دارد که بارور شور شود  وشکوفه زند     این رو گفتم که نگویید ای بابا من هرچی فکر کردم نشد 
لطفا وقت بدید