🔆 بینگ گوردون:


 “تا می‌توانید سخت کار کنید و دوباره سخت کار کنید”



💢بینگ گوردون یک کارآفرین و سرمایه‌گذار موفق است. از نظر او سخت‌کوشی است که می‌تواند انسان را موفق کند و بعد داشتن یک راهنما و مشاور که بتواند در مسیر موفقیت یاری‌گر ما باشد. تلفیق سخت‌کوشی و یادگرفتن از افراد صالح و ناصح نردبانی مستحکم به سوی تعالی و توفیق است. گوردون در خصوص داستان زندگی خود چنین می‌نویسد:


🌀 “همیشه افسوس می‌خورم که چرا زودتر از ۲۸ سالگی شروع به کار نکردم. 


🌀بعد از سال‌ها استخدام فارغ‌التحصیلان دانشگاهی، آموخته‌ام که افرادی که بیشترین بهره را از فرصت‌ها می‌برند آن‌هایی هستند که سریع‌تر کار خود را شروع می‌کنند. آن‌ها از همان ابتدا بیش-توفیق هستند، این اصطلاحی است که من به افراد بسیار موفق می‌دهم. آن‌ها همیشه بهترین سوالات را می‌پرسند و همواره ایده‌هایی ناب در پستوهای ذهن خود دارند. 


🌀به قول یکی از هنرمندان هالیوود، تا می‌توانید سخت کار کنید و باز سخت کار کنید. اما اولین توصیه من این است که در ابتدا یک مرشد و مشاور صالح برای خود استخدام کنید تا روشنی بخش مسیر تعالی شما باشد. کسی را انتخاب کنید که تحسین شما را برانگیزد و دست کم یک نسل از شما مسن‌تر باشد و روی شما تسلط مستقیم نداشته باشد. 


🌀نداشتن چشم‌انداز و دید روشن از آینده می‌تواند به بهای از دست دادن ماه‌ها و بلکه سال‌ها از عمر گرانقدر شما باشد. 


🌀جف برنزل رئیس واحد پذیرش دانشگاه ییل یک ایده ی جذاب برای استخدام مشاور دارد: “تمام اساتید به پیروان و همراهان فکری خود تمایل دارند؛ پس کتابی به قلم آن‌ها را زیر بغل بزنید، پیش آن‌ها بروید و خود را با سوالی در خصوص کتاب آن‌ها معرفی کنید. اینگونه آن‌ها خود راهنمایی شما را به دست خواهند گرفت.”