اساتید زیادی در مورد موفقیت سمینار برگزار می کنند و هرکدام شیوه و روش خودش را دارند .

کسانی که من از برنامه هاشون استفاده کرده ام و پیگیر شان هستم یکی از آنهها سید حسین عباس منش هست ، ایشان دوره های خیلی گران قیمتی هم دارند و بیشتر تمرکزششان روی مثبت اندیشی و .... هست.

یکی دیگر از سخنرانان مورد علاقه من محمد پیام بهرام پور هستند ، آموزه های ایشان  در مورد سخنرانی و فن بیان و کلا خیلی آدم شسته رفته و جمع وجوری هستند.

دیگری هم آقای معظمی هست ، تاکید ایشان بر روی خوب فکر کردن هست و حرفای خوبی هم دارند.

و در مورد تکنیک های مالی کمی هم از ماهان تیموری استفاده کرده ام .

تاکید همشون روی مثبت اندیشی هست ؛ آیا این مثبت اندیشی نوعی توهم هست یا واقعیت و آیا به خودی خود نتیجه بخش هست یا نه ؟

قضاوت را به عهده شما می گذارم .

به نظر من مثبت اندیشی ، خوب هست.

اگر تخدیری هم باشد ؛چه اشکال دارد.

فرض کنید اصلا شبیه هروین باشد بازهم بنده اشکالی در کار نمی بینم .

وقتی با شیوه منطقی و حلال و قانونی حالت را خوب می کنی باز چه موردی دارد؟؟!

اگر کسی می گوید شما مثل کبک سر را توی برف کردید و از واقعیت دور هستید، به خودتان نگیرید.

حرف من این نیست که تبلیغ کسی را بکنم و یا بگم پولتان را برای خرید این دوره ها حرام کنید یا هرچه که به خوردتان دادند ، دربست بپذیرید .

خیر این حرف من نیست.

من می گویم اگر مثبت اندیشی برای شما جواب می دهد ..، خی ادامه بدهید.